Sofie Bøcher Lindquist

Sofie lever og skildrer livet som de fleste andre danske kvinder i 30’erne og det skaber genkendelse, engagement og sympati blandt hendes dedikerede følgere. 

Sofie er i 2022 blevet udvalgt af Meta til at være en del af deres talentprogram “Creators of Tomorrow” 

Både i 2019, 2020, 2021 og 2022 har Sofie vundet ‘Årets Influent’ til Børn i Byen-prisen og det er der en grund til. Hun fortæller ærligt, humoristisk og ægte om livet som mor med tre små børn; når det er sjovt, hårdt, trættende, hyggeligt, hjerteskærende og lykkeligt. Dette skildrer Sofie bl.a. også igennem hendes mange succesfulde reels, som har en humoristisk vinkel der gør, at mange mødre kan relatere til de situationer som Sofie illustrerer. 

Med en kandidat i kommunikation er Sofie glad for og god til at sætte ord på sine tanker og følelser. Hun lader sig ikke begrænse i sit indhold, så selvom hun tager udgangspunkt i familielivet, så deler hun også fra sine projekter i huset, fra garderoben og dagens outfits, rejser, økonomi, mad, skønhedsrutiner og livsstil og er ikke bleg for at give sin mening til kende i samfundsrelevante debatter. Sofie er flere omgange blevet interviewet af Berlingske om moderskabet og familielivet. Iværksætter kan Sofie også tilføje til sit CV, med lanceringen af brandet “Lille Starut” i 2022.

Sofie har blandt andet lavet kampagner for brands som: Coca Cola, Viaplay, Aarstiderne, Toyota, Imerco, Nordnet, Meta, JBS, YouSee, Pandora, Vero Moda, Sport24, Den Grønne Slagter, Frisko, Zendium, Bjørn Borg, Haribo, Froosh, Zetland, Apopro, Lagkagehuset, Alka, ILVA og McDonald’s.

Hun har derudover været ambassadør for La Roche-Posay og Nilens Jord.

Sofie er i 2022 blevet udvalgt af Meta til at være en del af deres talentprogram “Creators of Tomorrow”. 

Sofie har bl.a. lavet kampagner for Coca Cola, Nordnet, ILVA, Nilens Jord, Haribo, Aqua D’Or, Toyota, Lagkagehuset, Apopro, Najell, Aarstiderne, YouSee, Pandora, Alka, Sport24, McDonald’s og mange flere.

Sofie Bøcher Lindquist

Kom med bagom