SOCIAL BRAND LAB
360 GRADER
Kun de dygtigste influenter leverer værdifuldt og engagerende indhold, der gør indtryk hos forbrugeren.
Social Brand Lab er et lille agilt bureau, hvor vi sætter en ære i at være en kreativ sparringspartner i alle dele af processen. Vi tager altid udgangspunkt i, hvordan den digitale aktivering passer ind i kundens marketing mix – vurderet udfra en 360 graders betragtning og med en kommerciel forståelse der tilgodeser kundens varemærke og målsætninger.
Vi ved også, at kommercielle samarbejder har allerstørst værdi, når det naturligt integreres på influenternes sociale medier. Derfor skræddersyer vi alle kampagner og har altid vores influenter med lige fra brainstorm til eksekvering. Det giver størst værdi for alle parter, så vi i sidste ende kan levere professionel kommercielt indhold, der øger kendskab, brandværdi og salg.
Services
Vi tilbyder en bred vifte af content & værdiskabende indsatser
Instagram post & stories
Dedikerede blogindlæg
Reels og TikTok
Ambassadørsamarbejder
Teamet bag

AGENT & SENIOR INFLUENCER MARKETING ADVISOR
Camilla Haugaard Ehlers
Social Brand Lab er stiftet af Camilla, der har mere end 10 års erfaring inden for digital markedsføring. Hun har selv været influent i en årrække, men har også siddet på den anden side af bordet som konsulent på PR bureau og senest som Brand Manager i en stor dansk varemærkevirksomhed.
Lanceringen af et af Danmarks førende inner-beauty varemærker Smuuk skin er et godt eksempel på hvordan man kombinerer en analog og digital marketing strategi og eksekverer på tværs af de digitale kanaler.
Kvalitet, agilitet og engagement er værdier, som Camilla gør sig umage for at efterleve som agent, så kunderne føler sig hørt og inspireret fra første brainstorm til eksekvering.


Sales & Campaign Manager
Amalie Falster
Amalie er Sales & Campaign Manger hos Social Brand Lab og har en professionsbachelor i International handel og markedsføring fra Cphbusiness.
Amalie har beskæftiget sig med influencer marketing i over 4 år, og har tidligere arbejdet i bureaubranchen. Amalie har dermed siddet på den anden side af bordet som Influencer Specialist, hvilket også har gjort at hun ved hvad virksomhederne går op i, når der skal eksekveres en kampagne.
Hendes erfaring har bl.a. kunne bidrage til at optimere interne processer og blive endnu skarpere på hvad kunderne ønsker. Amalie er med til at sørge for at kunden får den bedste oplevelse i et samarbejde, og er samtidig i tæt dialog med vores influenter for at sikre en succesfuld kampagne.


Sales & Campaign Manager
Tanja Heman
Tanja er Sales & Campaign Manager hos Social Brand Lab og har en professionsbachelor i International handel og markedsføring fra Cphbusiness.
Hun er derudover uddannet Eventkoordinator og har tidligere siddet som projektleder på en lang række events og arrangementer. Dette har gjort hende til en skarp koordinator med et godt overblik, hvilket er vigtigt hos Social Brand Lab hvor Tanja har ansvaret for alt kampagneeksekvering.
Hun sørger for at tage kunden i hånden under hele forløbet og er samtidig i tæt dialog med vores influenter for at sikre en succesfuld kampagne.

